8:00 – 9:30 Opstaan, ontbijten en complimentenpost. (Opbouwende kaartjes worden uitgedeeld die kinderen in de avond voor elkaar schrijven)

9:30 – 11:00 Sport & spel. (Oefeningen mbt enerzijds onafhankelijk en weerbaar zijn, bewustwording eigen identiteit en vasthouden aan eigen wil en anderzijds samenwerken, sociaal opstellen en leren samen meer te bereiken dan alleen. Centraal staan: weerbaarheid, houding en bewustwording non-verbale communicatie.)

11:00 – 12:30 Psychologische les & oefening. (Wat zijn emoties? Waar en hoe voel je die? Hoe kun je emoties uiten en wat zijn goede manieren om dit te doen? Hoe kun je grenzen stellen en je mening geven? Wie ben ik, wat vind ik leuk, wat kan ik goed? We sluiten af met een ontspanningsoefening.)

12:30 – 13:30 Lunchen

13:30 – 15:00 Muziek & toneel. (Praktijk oefenen dmv rolspellen. Onderwerpen: pesten, groepsdruk, jezelf blijven, je gevoel uiten, opkomen voor jezelf).

15:00 – 17:30 Gezellige activiteit. (Wedstrijd cupcakes versieren, film kijken of een buitenactiviteit.)

18:00 – 19:30 Avondeten, kamplied zingen.

19:30 – Sport & spel. (Zie uitleg hierboven.)

20:00 – 21:00 Psychologische les & oefening. (Zie uitleg hierboven).

21:00 – 21:30 Klaarmaken voor bed.